понеделник, 20 януари 2014 г.

"Първите стъпки на актьорите: Чаатай Улусой"

Започваме с 1-я брой на"Първите стъпки на актьорите: Чаатай Улусой"

турския актьор и модел Чаатай Улусой:
Той е роден на 23 септември, 1990 година.(23 г.)


Чаатай улусой, беше поканен от продуцентите на "Опасни улици"
през 2009 година той започва да учасва на първите епизоди на сериала.
"Опасни улици" е първия сериал, който участа актьора.
От начало му беше много трудно,защото за 1-ви път започва да се снима,но след 1,2 седмици Чаатай,  успява да свиква с ролята си.
През 2010 г. приключва да участва в сериала.

след приключването с сериала "Опасни улици"
Чаатаи, беше поканен от продуцентите на филма "Реджем идевик - част 3"
той започва да се снима на третата част на филма.
"Обичам комедиите и с удоволствие се снимах. Беше ми много хубаво,
непрестанно се смеех. благодаря на продоцентите, че ме избраха" това каза Чаатай след приключването му в филма "Реджем идевик".

През 2011 година, Чаатай има предложение от Show tv, да участва в главна роля на сериала "Огледален свят" той беше много изненадан от предложението.
прочете сценария на сериала, и им каза, че приема да участва в ролята, като Емир Сарафолу. "За ролята ми с "Огледален свят ми беше много трудно. За първи път участвам в любовна история, а с Хазал Кая ми беше много добре, тя е много талантлива."  това казава Чаатай пред камерите на Show tv.

Това беше от нас, скъпи читатели, очаквайте новия брой-2 на "Първите стъпки на актьорите" другата седмица!

1 коментар:

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване